Yazar · Koç · Hikâye Anlatıcısı · Gezgin
Yazıyorum, paylaşıyorum, iyileşiyorum.
Merhaba, ben Ayşegül. Seyahat, Doğa ve Labrador sevdalısı. Bu sayfada yazdıklarımı, okuduklarımı, fotoğraflarımı ve yollarda biriktirdiklerimi bir araya getirdim. Umarım beğenirsiniz…
Neden Yazıyorum
“Yazmak iyileştirir.”
Benim için yazmak kendimi ifade etmek, paylaşmak ve söylemeye cesaret edemediklerimi dile getirmek demek.
Devamını oku →